Laatste dagen voor vertrek

27 februari 2010 - Zoetermeer, Nederland

De datum 1 maart 2010 komt steeds dichterbij. De vakantie gaat dan echt beginnen. Ondanks het feit dat ik "slechts" 6 weken op vakantie ga, heb ik toch de laatste dagen afscheid genomen van collega's en wandelvrienden. Vandaag nog gewandeld bij de WS78 (Bussum-Zuid). Lekker een typisch Hollandse winterwandeling met wat regen, modder en afwisselend bos, platteland en gezellige dorpjes. Het wandelen in Nederland zal ik wel gaan missen, maar ik denk dat ik zeker wel zal genieten van wandelingen in de natuur van Nieuw Zeeland.

Vandaag zijn Johanna en Dirkjan al vertrokken naar Hong Kong. Daar zullen ze ons opwachten, want wij komen daar pas dinsdagochtend (plaatselijke tijd) aan. Met z'n vieren reizen we dan verder en uiteindelijk komen we woensdagochtend (plaatselijke tijd) aan in Auckland.

Renee is inmiddels terug van haar wintersportreis en zal net als ik morgen nog de reistassen nog moeten inpakken. Alle benodigde spullen moeten nu wel zo'n beetje in huis zijn, dus moet alles alleen nog maar in de tassen gepropt worden.

Ik hoop dat ik mijn volgende blog op 4 maart kan plaatsen, dat is onze 2e dag in Auckland en hopelijk kan ik dan mijn ervaringen plaatsen over de lange vliegreis en mijn eerste indrukken van Nieuw Zeeland en Auckland.

Tevens ga ik nu de uitnodigingen voor de blog verzenden, zodat iedereen de reis een beetje kan volgen.

 

 

 

 

Foto’s

7 Reacties

  1. Annis Lekransy:
    27 februari 2010
    Hallo Bert en Johanna,
    Wat leuk zeg, dat jullie helemaal in het Oosten gaan wandelen. Wat zal dan een erg leuke ervaring zijn. Wens jullie in elk geval heel veel plezier en geniet er lekker van.
    Ik volg jullie via je blog en foto's.
  2. Nol:
    28 februari 2010
    Hadie Bert, jo en natuurlijk niet te vergeten Dirkjan. Ik kan niet wachten op het eerste verslag op 4 maart, ik zal het allemaal met plezier gaan lezen/ Een hele fijne vakantie en pas goed op elkaar en natuurlijk ook op Rene.
  3. Loes en Rien van der Gaag:
    28 februari 2010
    Nou Bert, da's ook wat. Zo kom je nog eens in het grote IML-boek. Maar vooral: geniet van de reis, de ervaringen en al het moois in het vredige Oceanië. Ik zou me kunnen voorstellen dat het wandelen bij dat alles een beetje bijzaak. Zeker Dirkjan zal met grote teugen van juist al dat andere dan het voetje-voor-voetje genieten. Want die volledige wandelindoctrinatie, nee, dat zal wel niet lukken.
    Goede reis en ik zal je spannende avonturen met grote belangstelling volgen.
    Tot ziens bij onze Omloop van de Krimpenerwaard of whenever...
  4. Voy con Dios:
    28 februari 2010
    Hai Bert, Johanna en verdere aanhang,

    Het gaat nu echt gebeuren, jullie prachtige verre reis. Heerlijk ik ben blij voor jullie! Je blog hou ik op de korrel, hardstikke leuk dat je ons op de hoogte wilt houden. Ik zorg voor een link naar W4W. Reis veilig en ga met God.

    Shalom,

    Voy con Dios
  5. Martin de Zeeuw:
    28 februari 2010
    Bert, ik wens je heel veel plezier
  6. yvonne:
    1 maart 2010
    Hallo Bert, Jo en Dirk Jan,

    Wat een leuk voortuitzicht dat we jullie belevenissen zo kunnen volgen! Geniet ervan. Ik verwacht op zijn minst van Bert een vergelijkend modderonderzoek tussen NieuwZeeland (de maori's hebben modderbaden las ik eens) en Bussum.
    groetjes ook van Tom!
  7. Remco:
    9 maart 2010
    Hoi Bert,

    Zoekend op google kwam ik je blog tegen. Ik ben nu zelf ook in NZ, en ga ook Rotorua en Canberra lopen. Toch nog meer Hollanders dus.... ;-)