Laatste dagen voor vertrek
27 februari 2010 - Zoetermeer, Nederland
De datum 1 maart 2010 komt steeds dichterbij. De vakantie gaat dan echt beginnen. Ondanks het feit dat ik "slechts" 6 weken op vakantie ga, heb ik toch de laatste dagen afscheid genomen van collega's en wandelvrienden. Vandaag nog gewandeld bij de WS78 (Bussum-Zuid). Lekker een typisch Hollandse winterwandeling met wat regen, modder en afwisselend bos, platteland en gezellige dorpjes. Het wandelen in Nederland zal ik wel gaan missen, maar ik denk dat ik zeker wel zal genieten van wandelingen in de natuur van Nieuw Zeeland.
Vandaag zijn Johanna en Dirkjan al vertrokken naar Hong Kong. Daar zullen ze ons opwachten, want wij komen daar pas dinsdagochtend (plaatselijke tijd) aan. Met z'n vieren reizen we dan verder en uiteindelijk komen we woensdagochtend (plaatselijke tijd) aan in Auckland.
Renee is inmiddels terug van haar wintersportreis en zal net als ik morgen nog de reistassen nog moeten inpakken. Alle benodigde spullen moeten nu wel zo'n beetje in huis zijn, dus moet alles alleen nog maar in de tassen gepropt worden.
Ik hoop dat ik mijn volgende blog op 4 maart kan plaatsen, dat is onze 2e dag in Auckland en hopelijk kan ik dan mijn ervaringen plaatsen over de lange vliegreis en mijn eerste indrukken van Nieuw Zeeland en Auckland.
Tevens ga ik nu de uitnodigingen voor de blog verzenden, zodat iedereen de reis een beetje kan volgen.

Wat leuk zeg, dat jullie helemaal in het Oosten gaan wandelen. Wat zal dan een erg leuke ervaring zijn. Wens jullie in elk geval heel veel plezier en geniet er lekker van.
Ik volg jullie via je blog en foto's.
Goede reis en ik zal je spannende avonturen met grote belangstelling volgen.
Tot ziens bij onze Omloop van de Krimpenerwaard of whenever...
Het gaat nu echt gebeuren, jullie prachtige verre reis. Heerlijk ik ben blij voor jullie! Je blog hou ik op de korrel, hardstikke leuk dat je ons op de hoogte wilt houden. Ik zorg voor een link naar W4W. Reis veilig en ga met God.
Shalom,
Voy con Dios
Wat een leuk voortuitzicht dat we jullie belevenissen zo kunnen volgen! Geniet ervan. Ik verwacht op zijn minst van Bert een vergelijkend modderonderzoek tussen NieuwZeeland (de maori's hebben modderbaden las ik eens) en Bussum.
groetjes ook van Tom!
Zoekend op google kwam ik je blog tegen. Ik ben nu zelf ook in NZ, en ga ook Rotorua en Canberra lopen. Toch nog meer Hollanders dus.... ;-)